MÚSICA

SETMANA 18-22 DE MAIG

Hola nins,

La feina per aquests quinze dies és recuperar les semicorxeres (el Tiritiri) i ho farem amb aquests dos vídeos:
- Vídeo 1
- Vídeo 2

Recordau que la primera vegada que el mireu ho heu de fer amb les síl·labes (ta, titi, tiritiri) i les mans. En la segona vegada només ho picam amb les mans, boca tancada.

Una altra activitat que farem, per acabar amb la cançó de "Mireu els meus ànecs", és tocar la cançó amb un metal·lòfon virtual (a classe ho haguéssim fet amb els xil·lòfons i metal·lòfons), anant en aquest enllaç.
Perquè vagi bé és important tenir activat l'Adobe Flash Player a l'ordinador. Sinó també podeu baixar qualsevol aplicació d'un xilofon a una tablet . El que vull és tocar la cançó amb un instrument i si a casa en teniu algún que ens pot fer servir també val.
Aquest és el meu vídeo del metal·lòfon.

Com vos he dit, si vos fa ganes fer-ho amb un instrument "real" o no vos va bé l'ordinador ho podeu fer, a mi me farà molta il·lusió veure-vos!
Na Júlia, la meva filla, tant com vos ha sentit a tots vosaltres amb els vídeos que m'heu enviat fent la fononimia que ella també vos vol mostrar la cançó de "Mireu els meus ànecs" amb el seu instrument, el violí. Ha començat aquest any i li queda molt per aprendre però li fa moltes ganes que vos ho mostri.
Aquí vos el deix.

Quan vosaltres tengueu el vostre vídeo tocant el metal·lòfon virtual o el vostre instrument enviau-m'ho a mvpons1@educaib.eu

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

LAPBOOK DE L'EDAT ANTIGA